علت فعالیت ما در زمینه گترش ورزش مفرح کوهنوردی

گروه کوهنوردی یاران امیدوار به فضل خدای مهربان-بندر امام

اخبار گروه کوهنوردی یاران امیدوار به فضل خدای مهربان ( بندرامام خمینی )

علت فعالیت ما در زمینه گترش ورزش مفرح کوهنوردی

 

 

چه بسيار سخت است از خود گذشتن و رسيدن به رضايت پروردگار هستي !!!! ما نيز دوست داريم رضايت حضرت حق جلب كنيم !! براي همين به دنبال راهي مي گرديم كه به نهايت آرزو و آملمان كه رضايت حضرت حق است برسيم !!! تازه هم اول راهيم !!! يك روز به خواست خداي مهربان و بخاطر خاكهاي نشسته بر لباسهامان در آن ايام . . . .  با يكي از دوستان ( آقاي علي رضا خدري) و تني چند از بچه هاي خوب در اين عالم خاكي پاي ما به كوه باز شد آنجا كه رفتن به ارتفاع 2200 متر كمي نفس گير مي نمود !!! آري ما پا در دامان تاگك گذاشتيم !!! با تمام زيبايي هايش رسيدن به قله بسيار سخت و نفس گير مي نمود !!! در واقع نه راه پس داشتيم نه راه پيش !!! آري ما در گوشه رينگ گير كرده بوديم و تاگك استوار ما را به مبارزه مي طلبيد !!!!  اما برزاي چو مني كه چنين چيزي را تصور نمي كردم تا حدودي غير ممكن مي نمود !!! در آن تنگناي نفس گير گويي فرشته اي سر نخ كه چه عرض كنم ؛ سر طنابي تنومند و محكم را كه حبل المتين نا داشت را به دست ما داد و ما نيز با يا الله يالله يا الله ..... گفتن با خواهش و التماس مهربان دوست هميشه در كنار را به ياري طلبيديم و او نيز با كرامت و لطف بي كران خود درسي بزرگ به اندازه بي نهايت به ما داد كه اي انسان اينقدر به داشته هايت مغرور نباش !!! ببين تو كه اينقدر سركشي ميكني چگونه يك كوه كه به زعم ما سنگ و خك بيجاني بيش نيست به سطوح درآورده است ؟؟؟!!!! آري اگر ميخواهي در اين مسير سخت و پر افت و خيز به مقصود برسي اول بخواه !!!! دوم پيدايش كردي رهايش نكن؟؟؟!!! به حضرتش اعتماد كن !!!! دستت را به او بسپار !!!! با بندگان و كائنات مهربان باش !!!! اين قله كه چيزي نيست به بالاترين قله جهان هستي كه همان رضايت حق و خلق است مي رسي !!!!

آري اين درسي بود كه مدرسه و كلاسش كوه بود!!! و معلمش نيز بزرگ معلم و مربي آفرينش كه همانا خالق يكتاست بود !!!! از آن روز به بعد يافتم كه چگونه ميتوان بر مشكلات فايق آمد !!!!  توكل بود و توكل بود و توكل بود ؛پروردگار بود و پروردگار بود و پرودگار بود كه آنجا كوه بود و آنجا كوه بود و آنجا كوه بود !!! مربي مهربان هرآنچه كه ميخواهي به تو مي بخشد !!! به تو ياد مي دهد هر آچه در توان داري به ديگران ببخش و نيكي كن !!!! و اين تنها روش ادامه حيات و زندگي زيبا؛ آرام و لذبخش است كه مورد رضايت حضرت پروردگار نيز هست !!!!

به شكرانه اين نعمت بزگ كه خداي مهربان به ما داد همواره به ياد آن روز زيبا و پرشكوه با دوستداران كوهها و خداي كوهها به پا بوس كوه مي رويم !!!! 

براي همين منظر و قانونمند كردن ديدو بازديدمان با كوههاي زيبا  گروه كوهنوردي ياران اميدوار به فضل خداي مهربان را تشكيل داديم و از آن روز تا كنون چندين بار با عزيزان همنورد به كوه دست رفتيم و آنچه در دل داشتيم خالي كرديم !!! راستي چه غم بار است ترك قله گويي قله تنها جايي است كه خدا وجود دارد !!!! همين كه قله را ترك ميكني غبار غم بر دل مي نشيند !!!! تنها چيزي كه موجب تسكين دل غم زده مي گردد اميد به ياري و فضل خداي مهربان كه ما را به بازگشتي دو باره نويد مي دهد !!!!

البته اين را نيز مي دانيم كه اين تمام قصه و داستان نيست !!! تازه كار ما شروع شده است !!! بايد داشته هايمان را با ديگران تقسيم كنيم و از خدا بخواهيم تا ديگران نيز از داشته هايشان ما را  بهرمند نماين !!!! از اين رو ايجاد اين وبلاگ ضروري مي نمود !!! البته داشتن وبلاگ مزيت هاي فراوان ديگري نيز دارد !!! انسان ها ؛ دوستان؛ آشنايان و همنوردان از اين طريق از احوال همگير مطلع ميشوند و ......


نظرات شما عزیزان:

گروه کوهنوردی یاماج تبریز
ساعت13:09---25 بهمن 1391
با سلام و آرزوی موفقیت
من شمارو لینک کردم.

به امید همنوردی در بلندی ها


شهریار
ساعت15:16---24 بهمن 1391
سلام و درود

بدون اجازه و با افتخار وبلاگ گروه در سایت سفرنویس لینک شد.

http://www.safarnevis.com/?page_id=2466

به امید همسفر شدن با شما
پاسخ: با کمال افتخار !!!! گروه یاران امیدوار هم طلافی میکند !!!! همیشه برفراز قله های معرفت و قبله گاه عشاق و ما نیز در کنارتان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  یک شنبه 7 آبان 1398برچسب:,ساعت 14:28  توسط محمدعلی ایزی